HomeХобби и стильRelated VideosMore From: Charlotte Hole

PRIMARK Hair Rollers Tutorial | OVERNIGHT HEATLESS CURLS

9338 ratings | 1590686 views
FOLLOW ME // LINKS https://www.instagram.com/ch32 https://www.CH32.co.uk https://www.twitter.com/charhole https://www.facebook.com/CharlotteHole
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (428)
Charlotte Hole (1 year ago)
THE BEST WATERPROOF MASCARA I OWN?! New Review now live! > https://www.youtube.com/watch?v=qzJu1u50HHU&t=1s
Kimeerly Mills (1 day ago)
Omg I love her yasss just take one of them bad boys and twizzle it up
Nina Piorkowska (4 days ago)
I have short hair and I ONLY USED 4 CURLERS 😂🤣
ELIZABETH York (6 days ago)
I didn't think I'd dig the poofy 80s look, but by the end I'm digging it!
Ella -grace Hackney (12 days ago)
Thx for the help 🤞🏻💝
rakesh shah (13 days ago)
Curl krne keliye kitna time lagega
Day Dreamer (13 days ago)
Nice .. thank you
Helen Reslock (17 days ago)
Her curled hair makes her look like George Washington
OML SKIN CARE ROUTINE? 😍😍
shivi verma (19 days ago)
Apne koi spray use kia haii.. kya name h spray ka
Alicia Lee (26 days ago)
Ty I so needed this ❤️❤️❤️ my mum brought me these but the thicker 12 pack xxxx
Cecelia Greenlee (29 days ago)
I’m in a show choir & I compete horses and for both of those i need curly hair, i’ve found that sleeping with those in is quite difficult unless you use a neck pillow. it was a life saver lol
saima arshad (1 month ago)
You look so much like Jack Maynard. Hes a youtuber if you didnt know. You could be his abandoned twin sister lol.
Cupcake The Hamster (1 month ago)
My hair is past my butt... i use about 40-48 rollers 😂😂
angelica (1 month ago)
you remind me of ashley benson omg
patricia hackett (1 month ago)
I like. Non damaging to hair. No hot iron, hot curlers!
Angela Kammerer (1 month ago)
omg it looks terrible.. You shouldn't have combed it, it made it even more poofy and frizzy.
Chelsea Adele (1 month ago)
You give me such sister vibes and I don’t know why 😂
Catherine DuCette (1 month ago)
You kinda look like Tory Kelly! Great video! ☺️
Alice Mc (1 month ago)
The end result would be good if you were dressing up as Sandy from Grease
Mal On the blue (1 month ago)
Thanks for helping me
Alienated K8T (2 months ago)
Subbing <3
Neha Arun (2 months ago)
I also have the pink one, and the orange one too. And it works perfectly!
Lorena Monzon (2 months ago)
Nice video. What I do to tame the frizz and the crazy mane is to rub my hands with a few drops of Argan oil and slowly apply it to each curl to define it. You should try it.
Elizabeth Wheeler (2 months ago)
I love your voice!!!
Ash (2 months ago)
You look like George Washington
Tara Hartigan (3 months ago)
Are these reusable?
shreya tibrewal (3 months ago)
I love your accent ❤️
Linda Dillon (3 months ago)
I think your hair looked cute, but I feel it would look even better if you used a larger roller and less rollers. That's been my experience, anyhow. I just love this new rollers. I am like 25 years older than you, always had long hair and I've probably used every roller known to mankind, including numerous hot rollers. I give these a 10 for being best rollers I've ever used. One more word of advice, first time I used them I could tell I had split ends, which I already knew. So I went and had my ends trimmed off. Went home and, dampened my hair, rolled it and my curls were so so much more beautiful. I used a spray "setting lotion" when rolling my hair. Cheers!!
Jay Tea (3 months ago)
Am I the only one that really likes this?? Idk it adds a lot of volume and makes it look really soft
Ilma Rahman (3 months ago)
what size were these?
Emo Pig (3 months ago)
Tysm!!
Jazzzy Volgs (3 months ago)
I bought these and did not work :(
draddie (3 months ago)
tysm! I have naturally curly hair but it’s weird, frizzy, and straight in some places :( so I’ve been looking for a way to get naturally looking curls without heat
Queen Zombie (3 months ago)
I use to have curls like this ...then I bleached and dyed
Sydney Muir (4 months ago)
How do I report a video
Mitchell Kunze (4 months ago)
what mascara do you use??! they look great!!
Zara Beth (4 months ago)
How many did this use I have one pack of 10 and long hair will it be enough?
Brittany Catalinaaa (4 months ago)
😳 whoa
miss vicious (4 months ago)
Sorry but that’s ugly as fuck
Selinay _y (4 months ago)
Wow where is your shirt from?
Coconut Valentine (4 months ago)
Reminds me of 80's
Nikola (4 months ago)
You look like Ruby Allen off Eastenders 😂
Malika Lamara (4 months ago)
I like it
melliesa robles (4 months ago)
your hair is so flawless
TEDDYBEAR DOODLESTV (4 months ago)
I don't know why I'm watching this... I have super curly hair 😂😂
Kacey May (4 months ago)
I sleep with underwear on my head killed me 😭
Benrisal the gamer (4 months ago)
This really helped me, Thank you 😊!
rupa Banik (5 months ago)
Nice curls.....
Amy Minus (5 months ago)
Ummm you look really stupid
Shivanya Jaiswal (5 months ago)
😆😆😆😆😆
pamela espinoza (5 months ago)
Do you put moose on hair when put curler??or just dap hair
t marie (5 months ago)
Has anyone told you that you look like Allie from wentworth
ついどろろ (5 months ago)
Lookin like 80s lol
こCandllish (5 months ago)
Curly quiff
Ευτυχία !!! (5 months ago)
Can this work to long hairs?
Samantha Rivas (2 months ago)
Yeah there's different sizes for different hair lengths
Anni Kalapudas (5 months ago)
The 1980's is back! Thanks for the tutorial!
Gökce Karabalcı (5 months ago)
Begendimm😂
Zartasha Ali (6 months ago)
Now it look like im watching 70s actress😂😂
Libs Sweet (6 months ago)
I like ur hair color what did u tell ur hairstylist to do to it to get these results??
Ding Dong (6 months ago)
Are they reusable?
Lina A (6 months ago)
I have straight hair and I have finally found a way to make my hair curly without heat. Plus, ive been wanting to find out how to do 80s hair for black thin straight hair. I'm so happy I found this video. Omg. I'm totally gonna try this out. Subscribing. ♡☁️
mariana valenzuela (6 months ago)
this is the first time i've done this and it's harder than she makes it look
Mimii (6 months ago)
You looked so cool. It was like a 1980s hairstyle.
least favorite (6 months ago)
My mom got me some today thanks for teaching me 🙂
Curly Yasmin (6 months ago)
Lol Boyfriend’s pants
Jimena Luna (7 months ago)
you look like from the 80's
The Miles (7 months ago)
Thanks helped alot. Can't wait to see what they look like tomorrow.
حلم جميل (8 months ago)
Why you don't pronounce the letter T?? Great video ❤
Lesley Chavez (8 months ago)
It looks better if you don’t curl it in one spot. I wrap my hair tightly around the whole roller and it gives a nice curl. You should try it!!
Quoc Viet Nguyen (8 months ago)
Can u do a tutorial for men ?
shamirastyle (8 months ago)
Lmaaaoo
Dani Swan (8 months ago)
Dang it I just blow dry my hair but it’s still damp
Sravz Pony (8 months ago)
Hw much tym curls last. Plz answr
E. G. (8 months ago)
Phonetics tip: hair is thick, not fick.
Julieta Hermosillo (8 months ago)
thank you for every thing
Gabrielle's Life (9 months ago)
I love your accent
Sanchita Sengupta (9 months ago)
You are super cute
Kara _155 (9 months ago)
British english...nice..like 👍👍👍
CAROLINA Estrellita (9 months ago)
Do you use some kind of spray before you roll cuz I’ve tried this but my hair doesn’t curl
420caliente (10 months ago)
What in the exact hell did you do to your hair?? It literally never got any better.
Maisha the Marvellous (10 months ago)
4:35 I could help but to laugh😂😂😂
Akemi bright (10 months ago)
Reminds me of the 80s hair lol
sanjana pentacle (10 months ago)
why u made so heavy video u idiot
Lexi Mae (10 months ago)
Dude you look like Leslie Chavez
Kimberley Brooks (10 months ago)
A cheaper place to get these is Wilkos 12 for £1
Charlotte Hole (10 months ago)
LOVE SHOPPING? I ALSO DO HAULS TOO! CHECK OUT MY LATEST NASTYGAL HAUL: https://www.youtube.com/watch?v=unPYWySV92M&t=26s
Mitch scb (10 months ago)
I had to buy 3 packets of theprimark rollers bc my hair is really thick
Charlotte Hole (10 months ago)
Make sure to separate your hair in small sections for better results on thick hair :)
Jëttå (11 months ago)
You should put moose in instead of wetting it
Marta Kociak (11 months ago)
My daughter says you look like pinky pie equestria girl :-) and she wants to have such curls too :-)
c172215s (11 months ago)
FICK 😂FICKNESS 😂
Charlotte Hole (11 months ago)
c172215s mate who actually cares 🤷‍♀️
Sara Cha (11 months ago)
Everything sounds better with a English accent.
Amanda Scudder (1 year ago)
Love the flexi rods but i wish i could sleep in the wirh out hur u ing my head, has any one sleeped in them with our the ends doggin into your scalp.. and if you have shorter layers do you do the top layer sepret or try to combin them
IndyMode (1 year ago)
I have flat straight hair, if the 80s look ever comes back I know now what to do. I’m not even joking 😂
Miss Ebonie (1 year ago)
For people who didn't like the way her hair turned out: if you roll your hair make sure all the hair is in the middle of the roller so don't start at the end start in the middle of the roller then roll your hair up. Don't make the curls tight. If you want to do this look asap and not sleep with the rollers in then I suggest blow drying your hair with the rollers in with cold air I hope this helps ❤️❤️
CeliandMar Lit (1 year ago)
im ctfu you look like the 80s!😂😂
Sia Sia (1 year ago)
Very useful 😍👍
Linnea Hägglund (1 year ago)
I had these before and i LOVED them!! Now i want to buy new ones but unfortunately primark does not exist where I live. Do any of you know where I can buy these? Btw I live in Sweden
Zerah Williams (1 year ago)
dollars ???
Judyann Sims (1 year ago)
5:34 omg she looks like my mom when she was in her teens

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.